Digivahenditega muuseumisse

Istanbuli õpirände üks olulisim väärtus oli ise kogeda, mida õppekäikudel muuseumisse ning muinsuskaitse paikadesse teha ning kuidas oma nutiseade panna enda kasuks tööle. Mõned näited:

  • Kasuta QR-koode (juba aastaid kasutusel olev võimalus, mis aitab õpilastel keskenduda just sellele informatsioonile, mida õpetaja soovib, et ta õppekäigult kaasa võtaks);
  • Tee fotodest ja filmiklippidest temaatiline õppefilm (suunates õpilasi pildistama ja filmima konkreetse ülesandega saab jällegi muuta õppekäigu nii meeldejäävaks kui sisuliseks);
  • Kasuta lihtsaid programme, näiteks Adobe Spark Video (nii iOs kui Android nutiseadmega on imelihtne teha filmi selle tasuta rakendusega);
  • Kasuta liitreaalsuse rakendust Aurasma (lisa paikadesse rakenduse abil (ajaloolist)lisaväärtust);
  • Tee muuseumiesemetest 3D mudelid või 360-kraadi fotod (nii saab koolis hiljem eksponaadid ka 3D printeriga välja printida).

Mõnest ülalpool toodud digivahendi kasutusest õppekäigul pikemalt järgmistes postitustes. Huvi korral räägin neist pikemalt – kirjuta mulle.

Tuuli