Autor: Maret Kuura
Kreeka õpiränne sai teoks vahetut pärast pikka kooliaastat ja see on väga hea aeg kodust eemale minekuks, sest niimoodi korraks eemalt on hea oma tegemistele ja koolitööle tagasi vaadata. Kuna reisisime neljakesi, siis õppisin paremini tundma ka oma kolleege ning tean nüüd paremini, milliseid ühiseid asju teistega koos veel ette võtta.
Kalamata oli ideaalne paik selleks kursuseks – piisavalt väike, imelise keskkonna, sobivate muuseumide ja väärtusliku arheoloogilise paigaga. Minu arvates oli kursusel kõik tasakaalus: praktilised tegevused, kohtumised, muuseumikülastused ja vaba aeg. Saime juurde häid ideid õpetamiseks, aga saime tutvuda ka kohaliku kultuuri ja paikkonnaga.
Kreeka õpirände viimasel päeval otsustasime kursusel õpitut iseseisvalt rakendada, sest meie viimase päeva saime kõik neljakesi koos veeta Ateenas. Ja loomulikult tegime seda Akropolis. Kunstiajaloo õpetajana käsitlen Akropolist tundides ning õpirände raames oli harukordne võimalus seda paika päriselt külastada.