
Tartu Kooliteatrite Festival 2019
Tartu Tamme Gümnaasium näitering NäiteO osales 30. märtsil 25. Tartu Kooliteatrite Festivalil etendusega “Vanaisa sünnipäev”. Näitering sai parima iseseisva töö trupipreemia ning 10.KU õpilane
Tartu Tamme Gümnaasium näitering NäiteO osales 30. märtsil 25. Tartu Kooliteatrite Festivalil etendusega “Vanaisa sünnipäev”. Näitering sai parima iseseisva töö trupipreemia ning 10.KU õpilane
Eelmisel nädalal (16.03-24.03.2019) käisid õpetajad Anneli Leima ja Tuuli Tomson õpirändel Istanbulis Erasmus+ projekti “Kultuurisuuna innovatsioon” raames. Kursuse “Digital Extra – Istanbul” peamine eesmärk oli
XILO ja XIIKU õpilased kirjutasid eesti keele tunni ajal Vikerraadio e-etteütlust. Vaadake enne kirjutamist ja kirjutamise ajal tehtud pilti. Eile, 13. märtsil toimus 2018. aasta
Talvevaheaja lõpp toob meie kooli teadlasi, õpetajaid ja oma ala spetsialiste üle terve Eesti ja kaugemaltki. Teadushariduse konverentsil tutvustatakse koolidele uusi võimalusi loodus- ja täppisteaduste
11. veebruaril oli Tartu Tamme gümnaasiumi õpilastel ainulaadne võimalus kohtuda luuletaja Doris Karevaga. Poetess jutustas oma värvikast noorusest, sellest, mil moel ta avastas enda jaoks
Kolmapäeval, 6. veebruaril toimus K5 raames 10.-11. klasside teemapäev “Kõik on IT”, mille peamiseks eesmärgiks oli näidata, et infotehnoloogia on kõikjal meie ümber, olenemata õppesuunast
Teeb rõõmu, et meie koolist loodusainete olümpiaadidel osalejaid on palju ja tulemused igas aines tublisti edenenud. 2. veebruaril toimus bioloogiaolümpiaadi piirkonnavoor. Gümnaasiumitasemel osales kokku
2019. aasta lauatennise meistriteks Tamme Gümnaasiumis tulid: üksikmängus Holden Karl Hain 11me klassist ja Nele Liis Väise 11ku klassist. paarismängus olid sellel aastal parimad Ain
31. jaanuaril külastas meie kooli vilistlane, Tartu Ülikooli rakubioloogia professor Toivo Maimets, kes ühtlasi on ka Euroopa Ravimiameti uudsete ravimite komitee liige ning olnud Eesti
25. jaanuaril 2019 toimus üleriigilise inglise keele olümpiaadi Tartu linna piirkondlik voor, mille käigus kontrolliti tekstisisu üldist kui ka detailset mõistmist ning riiklikus õppekavas fikseeritud