Tartu Tamme Gümnaasium

Viirusohust tulenev

Viirusohust tulenev

Head õpilased, vanemad, kolleegid!

Loodame uuel aastal parimat, see tähendab, et saame jätkata tavapärase koolitööga. Arvestades muidugi tarkust, mida eelmisel kevadel korjasime. Aga peame olema valmis erinevateks arenguteks. Kellelgi meie hulgast võib olla vajadus jääda pikemalt koju, peame olema valmis hõrendama enda kooliskäimist või minema uuesti e-õppele. Aasta alguses me seda kõike ei tea ja konkreetsed juhised tulevad sõltuvalt olukorrast. Mõned põhimõtted ja käitumisjuhised saab aga sõnastada, mis tulevad kasuks igal juhul.

Kui Sul on haigusnähud (köha, palavik, kraapimistunne kurgus, üldine nõrkus- ja väsimustunne) või pead olema eneseisolatsioonis, siis ole kodus! Anna sellest esimesel võimalusel teada oma klassijuhatajale ja võta ühendust perearstiga.

Palun ole hoolas, pese käsi, kasuta desinfitseerimisvahendeid!

Kontaktide vähendamine on kriitilise tähtsusega. Hoia distantsi teiste klasside õpilastega. Söö palun ainult enda lennu söögivahetunnil (11.15-11.45 söögivahetund 10. klassile, 12.35-13.00 söögivahetund 11. klassile, 13.00-13.25 söögivahetund 12. klassile).

Alustame tööd nii, et I perioodil on 11. ja 12. klassidel nädalas üks päev distantsõppel.

Oleme tehnoloogiliselt valmis üle kandma tunde kodus olijatele. Õpilane peab olema kaamera abil nähtav ning osalema tunni kõikides osades (sh vastamisel). Veebis ülekantavat tundi jagatakse ainult tunnis osalejaile.

Tungiv soovitus on mitte reisida kooliajal, kui selleks ei ole hädavajadust.

Kui Sul on vaja nõu ja abi, otsi seda kindlasti. Kaasõpilased, õpetajad, nõustajad, kõik teised aitavad hea meelega. Oluline, et Sa ei jäta küsimata!

Lähtume enda töö seadmisel erilisel ajal Haridus- ja teadusministeeriumi ning Tartu linna juhistest. Klassijuhatajad räägivad kindlasti täpsemalt, kuidas hakkama saame. Ja ju, nagu kevadelgi, ei jää see kiri viimaseks asjakohaseks.

Peatse nägemiseni
Ain Tõnisson
Tartu Tamme Gümnaasiumi direktor

Tagasivaade orkestri tegemistele

Tagasivaade rahvatantsijate tegemistele

Tagasivaade segakoori tegemistele