Tartu Tamme Gümnaasiumi uurimistööde ja praktiliste tööde ehk UPT viited:
Varasemate aastate tööd
2022/23 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2021/22 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2020/21 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2019/20 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2018/19 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2017/18 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2016/17 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2015/16 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2014/15 tööd (Tamme Kooli serveris)
2013/14 tööd (Tamme Kooli serveris)
2012/13 tööd (Tamme Kooli serveris)
Agnes Vask | Praktiline töö | Füüsika klassis oleva analemma vormistamine demonstratsioonivahendiks | Füüsika klassis on Päikese aastast kulgu kirjeldava analemma kleebised. Vaja oleks leida kleebiste asemele midagi püsivamat ja vormistada õppematerjalid, et seda analemmat saaks kasutada füüsikatunni rikastamiseks. | ||
Agnes Vask | Uurimistöö | õpilase enda pakutud teema | |||
Agnes Vask Marie Femke Jaarma | Praktiline töö | Füüsikalise simulatsiooni loomine | Programmeerida Pythonis füüsika simulatsioon. Meetodiks nt Monte Carlo meetod. Tegelikuks juhendajaks oleks üks TTG vilistlane, kes õpib teoreetilist füüsikat. Temaga saaks läbi rääkida, millist füüsikalist olukorda/nähtust simuleerida. | ||
Aivar Meldre | Uurimistöö | Õpilase pakutud teema | Olen valmis juhendama õpilaste tõid, mis on seotud ravimtaimede või -seente, toidulisandite jm "teadusliku taustakontrolliga". Võib olla ka nt jõuspordi või muusikaga (eekõige kitarrimäng) seotud teema. | ||
Aleksandr Kirpu | Praktiline töö | 10. klasside ja 11. klasside laboritööde kogumiku koostamine | Eelnevatel aastatel on õpilased seda kogumikku proovinud koostada, aga töö ei ole õnnestunud. Selle kogumiku loomisega annab töö autor suure panuse edaspidisteks laboritööde õnnestumisteks. On vaja luua selge struktuur ja kujundada kogu töö ühtseks tervikuks. | Loodus | |
Aleksandr Kirpu | Praktiline töö | Robolahingul osalemine 2024 või 2025 | Roboti ehitamine, seadistamine ja võistlusel osalemine. Iseseisev töö. | Tehnoloogia | |
Aleksandr Kirpu | Praktiline töö | TTG keemia kursuste videoloengute parendamine | Olemasolevate keemia kursuste videoloengute kaasajastamine. Ühtse ja põneva formaadi loomine. Materjali loomine ja kokku lõikamine. Asjatundliku retsensendi leidmine. GRUPITÖÖ 2-3 inimest. | IT ja Meedia | |
Aleksandr Kirpu | Praktiline töö | TTG teadusteatri loomine ja sellega esinemine kooli üritustel | Stsenaariumi loomine. Katsete loomine. Enda ja publiku ohutus. Grupitöö 2-3 õpilasele. | Loodus | |
Aleksandr Kirpu | Praktiline töö | Tehnosuunda tutvustavad videod | Õpetajal on suur hulk "musta" materjali 11te klassi (2022a) praktikanädalast. Lisaks tuleb jäädvustada veel mõned tegevused tehnosuuna suunaaites. Praktilise töö tulemusena võiks valmida mitu erinevat (erineva pikkusega) ja lööva sisuga tehnosuunda tutvustavat videot. | IT ja Meedia | |
Aleksandr Kirpu | Praktiline töö | Täisautomaatse kasvusüsteemi loomine toataimedele, lilleamplitele ja idude kasvatamiseks. | Õpilasel peab olema loovtehniline oskus kasutada erinevaid insenertehnilisi lahendusi. Peab olema vastava teema vastu ka isiklik huvi. Peab oskama programmeerida Ardunio süsteemi. | Tehnoloogia | |
Anne Linde | Praktiline töö | Sõnastiku koostamine | Haridus | ||
Arnika Aadusoo | Praktiline töö | Aktiivse klassijuhatajatunni korraldamine 11. klassidele | Loquiz rakenduse kasutamine aktiivse, ühendava ja mängulise klassijuhatajatunni loomiseks ja läbiviimiseks 11. klassidele. Juhendatav olemas: Emily Hurt 10.KU | Liikumine | |
Arnika Aadusoo | Praktiline töö | Kodutütarde laagri korraldamine | Juhendatav Naomi Maria Šamber 10.IT | Muu | |
Arnika Aadusoo | Praktiline töö | Kooliaktuste korraldamine 2024/2025. õppeaastal | Võimalus korraldada meeskonnana 2024/2025. õppeaasta kooliaktuseid: 1. septembri aktus, kooli sünnipäevaaktus (novembris), EV aastapäevale pühendatud aktus (veebruaris), viimase koolikella aktus (aprillis). Tööd saaks teha 3-4 õpilast. | Kultuur | |
Arnika Aadusoo | Praktiline töö | Kooliraadio juhtimine 2024/2025. õppeaastal | Raadiomeeskonna juhtimine, koosolekute juhtimine, arutelude algatamine, tööplaani loomine, raadioprogrammide loomine, tagasiside küsimine, kooliraadio sotsiaalmeedia haldamine. | Kultuur | |
Arnika Aadusoo | Praktiline töö | Tartu 2024 Extended programmi ürituse "Ajude Sissevool" korraldamine | Juhendatav 10.KU Keiri Rebane | Kultuur | |
Arnika Aadusoo | Praktiline töö | Õpilase valitud teema | Paku enda teema. Sobivaimad valdkonnad on kultuur, projektid, korraldamine ja noorsootöö. | Kultuur | |
Ave Kodar | Praktiline töö | 3D-modelleerimise aine jaoks juhendi koostamine | Õpilane saab ise valida teema, mille põhjal 3D-modelleerimise aine jaoks juhend koostada. Töö esimene osa on endale meelepärase mudeli modelleerimine Blenderis ja teine osa on selle põhjal detailse õppejuhendi koostamine. | IT ja Meedia | |
Ave Kodar | Praktiline töö | 3D-mudeli modelleerimine müügiks platvormil TurboSquid (https://www.turbosquid.com/) | Juhendan 3D-modelleerimist programmis Blender. Platvormile müüki jõudev 3D-mudel peab vastama reale tehnilistele tingimustele. Töö eesmärk on nullist üks selline 3D-mudel (või siis ka näiteks mudelite grupp ehk collection) luua ja see õpilase poolt ka TurboSquid platvormile müügile panna. | IT ja Meedia | |
Ave Kodar | Praktiline töö | Enda valitud 3D-mudeli loomine Blenderis | Juhendan õpilaste töid, mis on seotud 3D-modelleerimisega programmis Blender. | IT ja Meedia | |
Ave Kodar | Praktiline töö | Osaliselt või täielikult hävinud ajaloolise hoone 3D-rekonstruktsiooni mudeli loomine Blenderis | Õpilane valib endale ise välja meelepärase ajaloolise väärtusega hoone, mille 3D-rekonstruktsiooni mudelit looma hakkab. Valminud mudel on tehniliselt sobiv ka printimise jaoks 3D-printeris. Ideaalis võikski valmida nii hoone 3D-mudel Blenderis kui ka 3D-prinditud mudel hoonest. | IT ja Meedia | |
Eveli Raudla | Praktiline töö | Füüsika õppevideote loomine (grupitöö) | Õpilased valivad ühe gümnaasiumi füüsika teemavaldkonna ning loovad sinna 3-4 sisukat ja praktilise suunitlusega õppevideot. | Tehnoloogia | |
Geio Heil | Praktiline töö | Spordinädala korraldamine | Paaristöö | Liikumine | |
Geio Heil | Praktiline töö | Treening ja toitumine | Juhendatav Markus Purge 10TE | Liikumine | |
Geio Heil | Uurimistöö | Terves kehas terve vaim | Vabal ajal liikumise/spordiga tegelemise seosed õppeedukusega | Liikumine | |
Hans Hubert Sams | Praktiline töö | Füüsikateemalise katseseadme ehitamine | Õpilane valmistab katseseadme, mis demonstreerib mingisugust füüsikateemalist nähtust. Valdkonna ja nähtuse võib ise valida. Õpilane kirjutab juurde ka juhendi, mis selgitab katseseadme tööpõhimõtet ja nähtuse tausta (umbes samamoodi nagu Ahhaa keskuse eksponaatidel). | Tehnoloogia | |
Heily Soosaar | Uurimistöö | Haigused ja eesti kirjandus | Haiguste ja haigete kujutamine eesti kirjanduses (kes eesti kirjanikest ja missuguseid haigusi ning kuidas on oma teoses/teostes kujutatud, missugune on ühiskonna suhtumine haigetesse, kuidas inimene ise enda võimalusi ja saatust tajub jne). Koostöös õpilasega teema täpsustub. Võimalikud käsitletavad teosed (umbes 4) võiksid olla valitud järgmiste hulgast: Hint "Pidalitõbi", Raud "Katkuhaud", Gailit "Purpurne surm", Tammsaare "Tõde ja õigus" III, Uibopuu "Janu" . | Kultuur | |
Heily Soosaar | Uurimistöö | Kirjandusolümpiaadi "Identiteet ja kirjandus" uurimus | Eesti (kuid võrdlevalt võib ka kasutada maailmakirjanduse teoseid) kirjanduse põhjal uurimuse kirjutamine ja seega olümpiaadi eelvoorus osalemise võimalus. Vt juhendit, kus täpsemad selgitused: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://teaduskool.ut.ee/sites/default/files/2024-02/Juhend.pdf | Kultuur | |
Helgi Suurmets | Praktiline töö | Kunstitöö | Õpilane teeb lemmikkunstniku loomingust inspireeritult vähemalt kolm maali | Kunst | |
Helgi Suurmets | Praktiline töö | Vanaema/vanaisa elu lugu | Uurida vanaema või vanaisa lapsepõlve, noorusaega, kooliteed, elu-olu, töö | ||
Inga Dunderdale | Uurimistöö | Vigade paranduse interaktsiooni vormid võõrkeeletunnis | Töö autor peab uurima, millist vigade parandamise interaktsiooni vormi gümnaasiumi võõrkeeletunnis kõige enam esineb. Uurimismeetodina on vestlusanalüüs (Conversation Analysis) | ||
Kai Parman | Uurimistöö | Suguvõsa uurimine | Kultuur | ||
Kaija-Liisa Jaadla | Praktiline töö | Õpilase valitud teema | Teema, millega seoses soovib õpilane teha praktilise töö. | Muu | |
Katrin Roodla | Uurimistöö | Jooks. Kolme jooksmisest kirjutatud raamatu võrdlus | Töös võrreldakse kolme raamatut: Janek Oblikas "Rabajooksust alastimaratonini. Miks on täna hea päev jooksmiseks?", Haruki Murakami "Millest ma räägin, kui ma räägin jooksmisest", Jean Echenoz "Jooks". | Kultuur | |
Katrin Roodla | Uurimistöö | Mehis Heinsaare proosaloomingu tegevuspaikade kaardistamine | Uuritakse, mis paigus toimub M. Heinsaare proosatekstide tegevus, mis piirkonnad on sagedamini esindatud jne. Vastavad kohad kantakse Eesti kaardile. Töö eeldab M. Heinsaare proosatekstide läbilugemist. | Kultuur | |
Katrin Tikko | Praktiline töö | Liesoon | Liesoonireeglite uurimine. Välja selgitamine, kui palju prantsuse keele õpilased liesooni kasutavad. Harjutuste koostamine ja 10 klassi õpilastele tunni läbi viimine. | ||
Katrin Tikko | Praktiline töö | Taimede joonistamine. | Taimede joonistamine botaanikaaias. Georgia O’Keefe teostest inspireeritud lillemaalid. Õpilase kunstitööd võiks valmida juba suvel. | Kunst | |
Katrin Tikko | Praktiline töö | Õpilase enda pakutud põnev teema. | Erinevad kultuuri, keele, kunsti, spordi, meisterdamise jmt seotud tööd. | ||
Külli Kalamees-Pani | Praktiline töö | Raja pargi elustik (puud ja loomad) | Juhendajaga võtta ühendust kohe nüüd juunis või äärmisel juhul augusti lõpus. Võib olla nii üksik kui paaristöö. | Loodus | |
Liina Nagel | Praktiline töö | Tamme Lehe toimetuses töö | |||
Liina Nagel | Uurimistöö | Psühholoogia valdkonnast töö (õpilase valitud teema) | Täpsustub (sotsiaal või meditsiin) | Sotsiaal | |
Liina Raudvassar | Praktiline töö | Piiblilood ja kujutav kunst | Väga paljud kujutava kunsti taiesed on seotud Piibli lugude sündmustikuga. Inimene, kes ei tunne Piibli sisu, jääb hätta väga paljude kuulsate kunstitööde mõistmisel. Uurimistöö sisuks on selgitada, kui mõistetavad on TTG õpilastele valitud kunstitööde sisu; samuti, kuivõrd tuntakse neid piiblilugusid, mis on kajastatud antud kunstitöödes. | ||
Liina Raudvassar | Uurimistöö | Gümnaasiumi kohustuslikus kirjanduses religioossed teemad | Õpilane valib gümnaasiumi kohuslikust kirjanduses mõned teosed ja analüüsib neid lähtuvalt küsimusest, kuivõrd on teose sisu seotud religioonipõhise temaatikaga. Töö ideeks on avada valitud teoste sisu religiooniga seotud tausta. Eeldab töö autorilt huvi ja pühendumist - tuleb lugeda valitud teoseid põhjalikult ning olla valmis sümbolkeele ning varjatud motiivide esiletoomiseks. | Sotsiaal | |
Liina Raudvassar | Uurimistöö | Kui valmis on TTG erinevatesse usurühmadesse kuuluvate õpilaste vastuvõtmiseks? | Eesti on sekulaarne riik - meil ei ole riigikirikut ning kõigil kodanikel on südametunnistuse vabadus (valida religioon või olla religioonita). Ometi elab riigis märkimisväärne protsent inimesi, kes on seotud mõne usuliikumisega. Mõned usuliikumised on oma tavades väga printsipiaalsed. Näiteks ei tohi judaistid ja muslimid tarbida toiduks sealiha ning krishnaiidid ei enamik budiste ja hinduiste ei söö üldse liha. Muslimid vajavad võimalust kindlatel kellaaegadel palvetada jne. Uurimustöö hüpoteesiks on, et TTG saabub mitmesuguste uskkondade õpilasi, kellel on oma usust lähtuvad nõuded kooli sisekorrale. Töö sisuks on anda ülevaade kas ja kuivõrd hästi TTG oleks valmis nende õpilaste kaasamiseks. Muu hulgas hõlmab töö intervjuude läbiviimist isikutega, kes on pädevad püstitatud küsimustele vastama. Küsitletakse ka TTG õpilasi - kuivõrd nad oleksid valmis enda keskel nägema kaasõpilasi, kelle praktiline usuelu on avalikkuses nähtav. | ||
Liina Raudvassar | Uurimistöö | Tehisintellekti võimekus vastata eksistentsialistlikele küsimustele | Tehisintellekti (TI) puhu küsitakse, kuivõrd suudab ta vastata eksistentsialistlikele küsimustele: kes ma olen, kust ma tulen, mis on elu mõte, miks on maailmas kurjus, kas Jumal on olemas jne On teada, et noored vahel eelistavad nn raskete teemade puhul inimesele TI -d. Kuivõrd kehtib see TTG õpilaste kohta, sellele annab kogutud empiirikale tuginev õpilastöö vastuse. | ||
Liina Raudvassar | Uurimistöö | Usuõpetus ja/või usundiõpetus | 100 aastat tagasi toimus noores Eesti Vabariigis esimene rahvahääletus. See toimus kooli usuõpetuse teemal. Riigijuhid olid kooli programmist usuõpetuse välja jätnud, kristlikud poliitikud polnud sellega aga rahul. Ka arvestatav hulk kodanikest protesteeris usuõpetuse likvideerimise vastu. Korraldati rahvahääletus ning rahva soovil usuõpetus jõudis kooli tagasi. Eesti taasiseseisvumisel tõusis kooli usuõpetuse teema taas keskmesse. Oli neid, kes soovisid aine naasmist kooli, ja neid, kes selle vastu olid. Palju poleemikat on tekitanud ka aine nimetus: kas usu- või usundiõpetus? Milline oli usuga seotud õppeaine 100 a tagasi ja milline on see tänapäeva koolis Eestis ja Euroopas, sellele annaks antud õpilastöö vastuse. | ||
Maarika Mõts | Praktiline töö | Autodega/motikatega seotud tööd | Võtan juhendada autode/tsiklitega seotud praktilisi töid. Eelnevatel aastate kogemus jääraja, driftiauto, rahvaralli, kardi jt teemadega | Tehnoloogia | |
Maarika Mõts | Praktiline töö | Ettevõtlik noor 2024 | Mingi projekt, algatus või üritus, mille võiks nomineerimiseks esitada Ettevõtlik noor 2024. Selgitan mida see endast kujutab, kui tuled minu juurest läbi Soovitatavalt PAARISTÖÖ | ||
Maarika Mõts | Praktiline töö | Ettevõtlushäkaton 10. klassi õpilastele | PAARISTÖÖ | Majandus | |
Maarika Mõts | Praktiline töö | Euroopa keeltepäeva üritus(ed) | Päev toimub septembris, seega on vajalik korraldamisega tegeleda juba suvel. Soovitatavalt PAARISTÖÖ | Kultuur | |
Maarika Mõts | Praktiline töö | Majandusega/ettevõtlusega/rahatarkusega seotud tööd | Võtan juhendada rahatarkuse ja sellega seonduvate teemadega nii uurimuslikke kui ka praktilisi töid - tundide andmine, ürituste korraldamine, mingi kitsama teema uurimine jne Sobivad nii üksik- kui ka paaristööd | Majandus | |
Maarika Mõts | Praktiline töö | Spordiga seotud tööd | Võtan juhendada sporditeemasid - nii uurimuslikke kui ka praktilisi - ürituste korraldamine, võistlusteks valmistumine vms | Liikumine | |
Maarika Mõts | Praktiline töö | Õpilase oma teema | Võtan juhendada õpilast huvitava teema, kui see mind kõnetab, Tule läbi ja räägime täpsemalt | ||
Maarika Mõts | Uurimistöö | Majandusega/ettevõtlusega/rahatarkusega seotud tööd | Võtan juhendada rahatarkuse ja sellega seonduvate teemadega nii uurimuslikke kui ka praktilisi töid - tundide andmine, ürituste korraldamine, mingi kitsama teema uurimine jne | Majandus | |
Maarika Mõts | Uurimistöö | Spordiga seotud tööd | Võtan juhendada sporditeemasid - nii uurimuslikke kui ka praktilisi - ürituste korraldamine, võistlusteks valmistumine vms | Liikumine | |
Maarika Mõts | Õpilasfirma | Õpilasfirma | Õpilasfirma töö läbi õppeaasta (idee ei pea hetkel olemas olema) Võtan juhendada kõik õpilasfirmad | ||
Mait Samuel | Praktiline töö | Õpilase enda pakutud teema | Kultuur | ||
Mait Samuel | Uurimistöö | Õpilase enda pakutud teema | |||
Maret Kuura | Praktiline töö | Käsitöö - teema võetud! | Käsitööga seotud teema. Õpilane valib endale sobiva käsitöö liigi ja teostab selles praktilise eseme. | Käsitöö | |
Maret Kuura | Praktiline töö | Käsitöö - teema võetud! | Õpilane koos juhendajaga otsutab, millise käsitöö liigi õpilane valib ja mida ta teostama asub. | Käsitöö | |
Maret Kuura | Praktiline töö | Käsitöö - teema võetud! | Õpilane koos juhendajaga valivad õpilasele sobiva käsitööteema, milles valmib praktiline ese. | Käsitöö | |
Maret Kuura | Praktiline töö | Maalimine - teema võetud! | Õpilane koos juhendajaga leiab õpilasele sobiva teema, mida ja kuidas maalida. | Kunst | |
Maret Kuura | Praktiline töö | Maalimine - teema võetud! | Õpilane koos juhendajaga valivad õpilasele sobiva teema kunsti vallas. | Kunst | |
Mathias Mõttus | Praktiline töö | Helitehniline teenindamine Tartu Tamme Gümnaasiumis 2024/25 õppeaastal | IT ja Meedia | ||
Mathias Mõttus | Praktiline töö | Kaasaegse WordPress-veebilehe loomine alustavale või tegutsevale ettevõttele | Et tegemist poleks lihtsalt "tunnis loodud kohvi/kassilehega", siis UPT jaoks sobilik töö sisaldab päris turu-uurinugut, märksõnade analüüsi ja SEO-planeerimist, asjalikku ja toimivat lõpptulemust, mis kõigi eelduste kohaselt läheb ka päriselt käiku. NB: Võtan juhendada töö, kus kokkulepe päris ettevõttega, kes veebilehte vajab, on olemas. | IT ja Meedia | |
Mathias Mõttus | Praktiline töö | Müüki toova e-poe loomine alustavale või tegutsevale ettevõttele | Luuakse e-pood WordPress+Woocommerce. Teema valimise eelduseks on varasem kogemus WordPress veebilehe ehitamisel (veebidisaini kursuse läbimine!). Kuna on väga tähtis, et loodud e-pood läheks ka päriselt käiku, on tarvis eelkokkulepet ettevõttega, et neile e-pood valmistatakse, ning ettevõte peab olema valmis andma omapoolset sisendit (tootepildid, tekstid, hinnad, veebilehe struktuur, tootekategooriad jne). | IT ja Meedia | |
Mathias Mõttus | Praktiline töö | Tamme TV saadete tootmine 2024/25 õppeaastal | IT ja Meedia | ||
Mathias Mõttus | Praktiline töö | Valgustehniline teenindamine Tartu Tamme Gümnaasiumis 2024/25 õppeaastal | IT ja Meedia | ||
Piibe Leiger | Praktiline töö | Arvustuse kirjutamine uudisteosele | Õpilane kirjutab arvustuse uudisteose (ilmunud 2014 - 2024) kohta ja esitab selle arvustustevõistlusele. | Kultuur | |
Piibe Leiger | Praktiline töö | Luule- või novellikogu koostamine | Õpilane koostab oma loomingust kogumiku. | Kultuur | |
Svetlana Goidina | Praktiline töö | Põgenemistuba matemaatika õppimiseks. | Paaristöö. | ||
Svetlana Goidina | Praktiline töö | Õpilase enda pakutud teema. | Kui sul on midagi huvitavat mõttes, olen abiks. | ||
Tanel Liira | Praktiline töö | Suvegiid Tartu Ülikooli Tartu observatooriumis | Käesoleva praktilise töö teemaks on kosmoseteaduse populariseerimine, olles 2023. a suvel giid Tartu Ülikooli Tartu observatooriumis, Tõraveres. Giiditöö toimub töögraafiku alusel, mille giidid ise suve alguses koostavad. Giiditöö on tasutatud ja giididega sõlmitakse käsundusleping. Korraga on tööl 2 giidi. Tartu observatooriumi suure teleskoobi torn on kõigile huvilistele avatud N-L kell 11-17. | Loodus | |
Tanel Liira | Uurimistöö | Ülevaade Tartu Ülikooli Tartu observatooriumi teadustegevusest | Tartu observatooriumis tehakse kosmosteteadust astronoomias, kaugseires ja kosmosetehnoloogia valdkondades. Teadlasi on ca 100. Millega nad igapäevaselt tegelevad? | Tehnoloogia | |
Tanel Liira Mari Allik | Praktiline töö | TÜ Tartu observatooriumi kosmostehnoloogia laborite katsetamise tarkvara parendamine ja edasiarendamine | TÜ Tartu observatooriumi kosmostehnoloogia laborite satelliitide testimise tarkvara parendamine. Töö käigus tutvutakse laborite võimalustega testida satelliite, seejärel analüüsitakse olemasolevat tarkvara ja võimalusel asutakse seda arendama, programmeerima. Tööl on kooliväline juhendaja. Töö teema võib töö käigus muutuda. | Loodus | |
Tauno Palts | Praktiline töö | Enda valitud tarkvara/riistvara loomine | Sobivad erinevad tarkvara/riistvara loomisega seotud teemad. | IT ja Meedia | |
Tauno Palts | Praktiline töö | Enda valitud tarkvara/riistvara loomine | Sobivad erinevad tarkvara/riistvara loomisega seotud teemad. | IT ja Meedia | |
Tauno Palts | Praktiline töö | Enda valitud tarkvara/riistvara loomine | Sobivad erinevad tarkvara/riistvara loomisega seotud teemad. | IT ja Meedia | |
Tauno Palts | Praktiline töö | Enda valitud tarkvara/riistvara loomine | Sobivad erinevad tarkvara/riistvara loomisega seotud teemad. | IT ja Meedia | |
Tauno Palts | Praktiline töö | Enda valitud tarkvara/riistvara loomine | Sobivad erinevad tarkvara/riistvara loomisega seotud teemad. | IT ja Meedia | |
Tiiu Lääniste | Praktiline töö | Õpilase valitud teema | Teema, mis on seotud käsitööga või restaureerimisega. Tööga kaasneb ka metoodilise materjali või juhendite tegemine. | ||
Urmas Tokko | Uurimistöö | Vilistlaste tagasiside oma õppesuunale TTGs | Koostada tagasisideküsitlus vilistlaste rahulolu jms uurimiseks oma õppesuunaga TTGs. Leida võimalused küsitluse levitamiseks, vastajate kogumiseks ning analüüsida vastuseid. Sobivad kõik õppesuunad. | Loodus | |
Ülle Puusepp | Praktiline töö | Matemaatikanädala korraldamine TTG-s | Erinevate matemaatikaga seotud ürituste ja võistluste korraldamine. Võib teha grupitööna (kuni 5 õpilast). | Haridus | |
Ülle Puusepp | Praktiline töö | Õpilase enda pakutud teema | Eelistatud on matemaatikaga seotud teemad, kuid kõik on läbiräägitav. Võib olla nii uurimistöö kui ka praktiline töö. | ||
Ülle Puusepp | Uurimistöö | Kui ma oleksin matemaatikaõpetaja, siis ... | Uurimustöö võib tugineda TTG õpilaste seas läbi viidud küsimustikule, kuidas ollakse rahul matemaatika õpetamisega ning millised on õpilaste ootused seoses matemaatika õpetamisega TTG-s. Samuti võib võrrelda mõne välisriigi õppemeetodeid Eestis kasutatavate õppemeetoditega. |