Tartu Tamme Gümnaasium

Õpilastööd

Õpilastööd

Tartu Tamme Gümnaasiumi uurimistööde ja praktiliste tööde ehk UPT viited:

Varasemate aastate tööd

2022/23 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2021/22 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2020/21 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2019/20 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2018/19 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2017/18 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2016/17 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2015/16 tööd (Vajalik Tamme Gümnaasiumi konto)
2014/15 tööd (Tamme Kooli serveris)
2013/14 tööd (Tamme Kooli serveris)
2012/13 tööd (Tamme Kooli serveris)


Juhendaja

Töö liik
Õpilane Teema Teema selgitus
Valdkond
Agnes VaskPraktiline tööFüüsika klassis oleva analemma vormistamine demonstratsioonivahendiksFüüsika klassis on Päikese aastast kulgu kirjeldava analemma kleebised. Vaja oleks leida kleebiste asemele midagi püsivamat ja vormistada õppematerjalid, et seda analemmat saaks kasutada füüsikatunni rikastamiseks.
Agnes VaskUurimistööõpilase enda pakutud teema
Agnes Vask
Marie Femke Jaarma
Praktiline tööFüüsikalise simulatsiooni loomineProgrammeerida Pythonis füüsika simulatsioon. Meetodiks nt Monte Carlo meetod. Tegelikuks juhendajaks oleks üks TTG vilistlane, kes õpib teoreetilist füüsikat. Temaga saaks läbi rääkida, millist füüsikalist olukorda/nähtust simuleerida.
Aivar MeldreUurimistööÕpilase pakutud teemaOlen valmis juhendama õpilaste tõid, mis on seotud ravimtaimede või -seente, toidulisandite jm "teadusliku taustakontrolliga". Võib olla ka nt jõuspordi või muusikaga (eekõige kitarrimäng) seotud teema.
Aleksandr KirpuPraktiline töö10. klasside ja 11. klasside laboritööde kogumiku koostamineEelnevatel aastatel on õpilased seda kogumikku proovinud koostada, aga töö ei ole õnnestunud.
Selle kogumiku loomisega annab töö autor suure panuse edaspidisteks laboritööde õnnestumisteks.
On vaja luua selge struktuur ja kujundada kogu töö ühtseks tervikuks.
Loodus
Aleksandr KirpuPraktiline tööRobolahingul osalemine 2024 või 2025Roboti ehitamine, seadistamine ja võistlusel osalemine. Iseseisev töö.Tehnoloogia
Aleksandr KirpuPraktiline tööTTG keemia kursuste videoloengute parendamineOlemasolevate keemia kursuste videoloengute kaasajastamine.
Ühtse ja põneva formaadi loomine.
Materjali loomine ja kokku lõikamine.
Asjatundliku retsensendi leidmine.
GRUPITÖÖ 2-3 inimest.
IT ja Meedia
Aleksandr KirpuPraktiline tööTTG teadusteatri loomine ja sellega esinemine kooli üritustelStsenaariumi loomine. Katsete loomine. Enda ja publiku ohutus.
Grupitöö 2-3 õpilasele.
Loodus
Aleksandr KirpuPraktiline tööTehnosuunda tutvustavad videodÕpetajal on suur hulk "musta" materjali 11te klassi (2022a) praktikanädalast.
Lisaks tuleb jäädvustada veel mõned tegevused tehnosuuna suunaaites. Praktilise töö tulemusena võiks valmida mitu erinevat (erineva pikkusega) ja lööva sisuga tehnosuunda tutvustavat videot.
IT ja Meedia
Aleksandr KirpuPraktiline tööTäisautomaatse kasvusüsteemi loomine toataimedele, lilleamplitele ja idude kasvatamiseks.Õpilasel peab olema loovtehniline oskus kasutada erinevaid insenertehnilisi lahendusi. Peab olema vastava teema vastu ka isiklik huvi.
Peab oskama programmeerida Ardunio süsteemi.
Tehnoloogia
Anne LindePraktiline tööSõnastiku koostamineHaridus
Arnika AadusooPraktiline tööAktiivse klassijuhatajatunni korraldamine 11. klassideleLoquiz rakenduse kasutamine aktiivse, ühendava ja mängulise klassijuhatajatunni loomiseks ja läbiviimiseks 11. klassidele.
Juhendatav olemas: Emily Hurt 10.KU
Liikumine
Arnika AadusooPraktiline tööKodutütarde laagri korraldamineJuhendatav Naomi Maria Šamber 10.ITMuu
Arnika AadusooPraktiline tööKooliaktuste korraldamine 2024/2025. õppeaastalVõimalus korraldada meeskonnana 2024/2025. õppeaasta kooliaktuseid: 1. septembri aktus, kooli sünnipäevaaktus (novembris), EV aastapäevale pühendatud aktus (veebruaris), viimase koolikella aktus (aprillis). Tööd saaks teha 3-4 õpilast.Kultuur
Arnika AadusooPraktiline tööKooliraadio juhtimine 2024/2025. õppeaastalRaadiomeeskonna juhtimine, koosolekute juhtimine, arutelude algatamine, tööplaani loomine, raadioprogrammide loomine, tagasiside küsimine, kooliraadio sotsiaalmeedia haldamine.Kultuur
Arnika AadusooPraktiline tööTartu 2024 Extended programmi ürituse "Ajude Sissevool" korraldamineJuhendatav 10.KU Keiri RebaneKultuur
Arnika AadusooPraktiline tööÕpilase valitud teemaPaku enda teema. Sobivaimad valdkonnad on kultuur, projektid, korraldamine ja noorsootöö.Kultuur
Ave KodarPraktiline töö3D-modelleerimise aine jaoks juhendi koostamineÕpilane saab ise valida teema, mille põhjal 3D-modelleerimise aine jaoks juhend koostada.
Töö esimene osa on endale meelepärase mudeli modelleerimine Blenderis ja teine osa on selle põhjal
detailse õppejuhendi koostamine.
IT ja Meedia
Ave KodarPraktiline töö3D-mudeli modelleerimine müügiks platvormil TurboSquid (https://www.turbosquid.com/)Juhendan 3D-modelleerimist programmis Blender. Platvormile müüki jõudev 3D-mudel
peab vastama reale tehnilistele tingimustele. Töö eesmärk on nullist üks selline 3D-mudel (või siis ka näiteks mudelite grupp ehk collection) luua ja see õpilase poolt ka TurboSquid platvormile müügile panna.
IT ja Meedia
Ave KodarPraktiline tööEnda valitud 3D-mudeli loomine BlenderisJuhendan õpilaste töid, mis on seotud 3D-modelleerimisega programmis Blender.IT ja Meedia
Ave KodarPraktiline tööOsaliselt või täielikult hävinud ajaloolise hoone 3D-rekonstruktsiooni mudeli loomine BlenderisÕpilane valib endale ise välja meelepärase ajaloolise väärtusega hoone, mille 3D-rekonstruktsiooni mudelit looma hakkab. Valminud mudel on tehniliselt sobiv ka printimise jaoks 3D-printeris. Ideaalis võikski valmida nii hoone 3D-mudel Blenderis kui ka 3D-prinditud mudel hoonest.IT ja Meedia
Eveli RaudlaPraktiline tööFüüsika õppevideote loomine (grupitöö)Õpilased valivad ühe gümnaasiumi füüsika teemavaldkonna ning loovad sinna 3-4 sisukat ja praktilise suunitlusega õppevideot.Tehnoloogia
Geio HeilPraktiline tööSpordinädala korraldaminePaaristööLiikumine
Geio HeilPraktiline tööTreening ja toitumineJuhendatav Markus Purge 10TELiikumine
Geio HeilUurimistööTerves kehas terve vaimVabal ajal liikumise/spordiga tegelemise seosed õppeedukusegaLiikumine
Hans Hubert SamsPraktiline tööFüüsikateemalise katseseadme ehitamineÕpilane valmistab katseseadme, mis demonstreerib mingisugust füüsikateemalist nähtust. Valdkonna ja nähtuse võib ise valida. Õpilane kirjutab juurde ka juhendi, mis selgitab katseseadme tööpõhimõtet ja nähtuse tausta (umbes samamoodi nagu Ahhaa keskuse eksponaatidel).Tehnoloogia
Heily SoosaarUurimistööHaigused ja eesti kirjandusHaiguste ja haigete kujutamine eesti kirjanduses (kes eesti kirjanikest ja missuguseid haigusi ning kuidas on oma teoses/teostes kujutatud, missugune on ühiskonna suhtumine haigetesse, kuidas inimene ise enda võimalusi ja saatust tajub jne). Koostöös õpilasega teema täpsustub. Võimalikud käsitletavad teosed (umbes 4) võiksid olla valitud järgmiste hulgast: Hint "Pidalitõbi", Raud "Katkuhaud", Gailit "Purpurne surm", Tammsaare "Tõde ja õigus" III, Uibopuu "Janu" .Kultuur
Heily SoosaarUurimistööKirjandusolümpiaadi "Identiteet ja kirjandus" uurimusEesti (kuid võrdlevalt võib ka kasutada maailmakirjanduse teoseid) kirjanduse põhjal uurimuse kirjutamine ja seega olümpiaadi eelvoorus osalemise võimalus. Vt juhendit, kus täpsemad selgitused:
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://teaduskool.ut.ee/sites/default/files/2024-02/Juhend.pdf
Kultuur
Helgi SuurmetsPraktiline tööKunstitööÕpilane teeb lemmikkunstniku loomingust inspireeritult vähemalt kolm maaliKunst
Helgi SuurmetsPraktiline tööVanaema/vanaisa elu luguUurida vanaema või vanaisa lapsepõlve, noorusaega, kooliteed, elu-olu, töö
Inga DunderdaleUurimistööVigade paranduse interaktsiooni vormid võõrkeeletunnisTöö autor peab uurima, millist vigade parandamise interaktsiooni vormi gümnaasiumi võõrkeeletunnis kõige enam esineb. Uurimismeetodina on vestlusanalüüs (Conversation Analysis)
Kai ParmanUurimistööSuguvõsa uurimineKultuur
Kaija-Liisa JaadlaPraktiline tööÕpilase valitud teemaTeema, millega seoses soovib õpilane teha praktilise töö.Muu
Katrin RoodlaUurimistööJooks. Kolme jooksmisest kirjutatud raamatu võrdlusTöös võrreldakse kolme raamatut: Janek Oblikas "Rabajooksust alastimaratonini. Miks on täna hea päev jooksmiseks?", Haruki Murakami "Millest ma räägin, kui ma räägin jooksmisest", Jean Echenoz "Jooks".Kultuur
Katrin RoodlaUurimistööMehis Heinsaare proosaloomingu tegevuspaikade kaardistamineUuritakse, mis paigus toimub M. Heinsaare proosatekstide tegevus, mis piirkonnad on sagedamini esindatud jne. Vastavad kohad kantakse Eesti kaardile. Töö eeldab M. Heinsaare proosatekstide läbilugemist.Kultuur
Katrin TikkoPraktiline tööLiesoonLiesoonireeglite uurimine. Välja selgitamine, kui palju prantsuse keele õpilased liesooni kasutavad. Harjutuste koostamine ja 10 klassi õpilastele tunni läbi viimine.
Katrin TikkoPraktiline tööTaimede joonistamine.Taimede joonistamine botaanikaaias. Georgia O’Keefe teostest inspireeritud lillemaalid.
Õpilase kunstitööd võiks valmida juba suvel.
Kunst
Katrin TikkoPraktiline tööÕpilase enda pakutud põnev teema.Erinevad kultuuri, keele, kunsti, spordi, meisterdamise jmt seotud tööd.
Külli Kalamees-PaniPraktiline tööRaja pargi elustik (puud ja loomad)Juhendajaga võtta ühendust kohe nüüd juunis või äärmisel juhul augusti lõpus. Võib olla nii üksik kui paaristöö.Loodus
Liina NagelPraktiline tööTamme Lehe toimetuses töö
Liina NagelUurimistööPsühholoogia valdkonnast töö (õpilase valitud teema)Täpsustub (sotsiaal või meditsiin)Sotsiaal
Liina RaudvassarPraktiline tööPiiblilood ja kujutav kunstVäga paljud kujutava kunsti taiesed on seotud Piibli lugude sündmustikuga. Inimene, kes ei tunne Piibli sisu, jääb hätta väga paljude kuulsate kunstitööde mõistmisel. Uurimistöö sisuks on selgitada, kui mõistetavad on TTG õpilastele valitud kunstitööde sisu; samuti, kuivõrd tuntakse neid piiblilugusid, mis on kajastatud antud kunstitöödes.
Liina RaudvassarUurimistööGümnaasiumi kohustuslikus kirjanduses religioossed teemadÕpilane valib gümnaasiumi kohuslikust kirjanduses mõned teosed ja analüüsib neid lähtuvalt küsimusest, kuivõrd on teose sisu seotud religioonipõhise temaatikaga. Töö ideeks on avada valitud teoste sisu religiooniga seotud tausta. Eeldab töö autorilt huvi ja pühendumist - tuleb lugeda valitud teoseid põhjalikult ning olla valmis sümbolkeele ning varjatud motiivide esiletoomiseks.Sotsiaal
Liina RaudvassarUurimistööKui valmis on TTG erinevatesse usurühmadesse kuuluvate õpilaste vastuvõtmiseks?Eesti on sekulaarne riik - meil ei ole riigikirikut ning kõigil kodanikel on südametunnistuse vabadus (valida religioon või olla religioonita). Ometi elab riigis märkimisväärne protsent inimesi, kes on seotud mõne usuliikumisega. Mõned usuliikumised on oma tavades väga printsipiaalsed. Näiteks ei tohi judaistid ja muslimid tarbida toiduks sealiha ning krishnaiidid ei enamik budiste ja hinduiste ei söö üldse liha. Muslimid vajavad võimalust kindlatel kellaaegadel palvetada jne. Uurimustöö hüpoteesiks on, et TTG saabub mitmesuguste uskkondade õpilasi, kellel on oma usust lähtuvad nõuded kooli sisekorrale. Töö sisuks on anda ülevaade kas ja kuivõrd hästi TTG oleks valmis nende õpilaste kaasamiseks. Muu hulgas hõlmab töö intervjuude läbiviimist isikutega, kes on pädevad püstitatud küsimustele vastama. Küsitletakse ka TTG õpilasi - kuivõrd nad oleksid valmis enda keskel nägema kaasõpilasi, kelle praktiline usuelu on avalikkuses nähtav.
Liina RaudvassarUurimistööTehisintellekti võimekus vastata eksistentsialistlikele küsimusteleTehisintellekti (TI) puhu küsitakse, kuivõrd suudab ta vastata eksistentsialistlikele küsimustele: kes ma olen, kust ma tulen, mis on elu mõte, miks on maailmas kurjus, kas Jumal on olemas jne On teada, et noored vahel eelistavad nn raskete teemade puhul inimesele TI -d. Kuivõrd kehtib see TTG õpilaste kohta, sellele annab kogutud empiirikale tuginev õpilastöö vastuse.
Liina RaudvassarUurimistööUsuõpetus ja/või usundiõpetus100 aastat tagasi toimus noores Eesti Vabariigis esimene rahvahääletus. See toimus kooli usuõpetuse teemal. Riigijuhid olid kooli programmist usuõpetuse välja jätnud, kristlikud poliitikud polnud sellega aga rahul. Ka arvestatav hulk kodanikest protesteeris usuõpetuse likvideerimise vastu. Korraldati rahvahääletus ning rahva soovil usuõpetus jõudis kooli tagasi. Eesti taasiseseisvumisel tõusis kooli usuõpetuse teema taas keskmesse. Oli neid, kes soovisid aine naasmist kooli, ja neid, kes selle vastu olid. Palju poleemikat on tekitanud ka aine nimetus: kas usu- või usundiõpetus? Milline oli usuga seotud õppeaine 100 a tagasi ja milline on see tänapäeva koolis Eestis ja Euroopas, sellele annaks antud õpilastöö vastuse.
Maarika MõtsPraktiline tööAutodega/motikatega seotud töödVõtan juhendada autode/tsiklitega seotud praktilisi töid. Eelnevatel aastate kogemus jääraja, driftiauto, rahvaralli, kardi jt teemadegaTehnoloogia
Maarika MõtsPraktiline tööEttevõtlik noor 2024Mingi projekt, algatus või üritus, mille võiks nomineerimiseks esitada Ettevõtlik noor 2024. Selgitan mida see endast kujutab, kui tuled minu juurest läbi
Soovitatavalt PAARISTÖÖ
Maarika MõtsPraktiline tööEttevõtlushäkaton 10. klassi õpilastelePAARISTÖÖMajandus
Maarika MõtsPraktiline tööEuroopa keeltepäeva üritus(ed)Päev toimub septembris, seega on vajalik korraldamisega tegeleda juba suvel.
Soovitatavalt PAARISTÖÖ
Kultuur
Maarika MõtsPraktiline tööMajandusega/ettevõtlusega/rahatarkusega seotud töödVõtan juhendada rahatarkuse ja sellega seonduvate teemadega nii uurimuslikke kui ka praktilisi töid - tundide andmine, ürituste korraldamine, mingi kitsama teema uurimine jne
Sobivad nii üksik- kui ka paaristööd
Majandus
Maarika MõtsPraktiline tööSpordiga seotud töödVõtan juhendada sporditeemasid - nii uurimuslikke kui ka praktilisi - ürituste korraldamine, võistlusteks valmistumine vmsLiikumine
Maarika MõtsPraktiline tööÕpilase oma teemaVõtan juhendada õpilast huvitava teema, kui see mind kõnetab, Tule läbi ja räägime täpsemalt
Maarika MõtsUurimistööMajandusega/ettevõtlusega/rahatarkusega seotud töödVõtan juhendada rahatarkuse ja sellega seonduvate teemadega nii uurimuslikke kui ka praktilisi töid - tundide andmine, ürituste korraldamine, mingi kitsama teema uurimine jneMajandus
Maarika MõtsUurimistööSpordiga seotud töödVõtan juhendada sporditeemasid - nii uurimuslikke kui ka praktilisi - ürituste korraldamine, võistlusteks valmistumine vmsLiikumine
Maarika MõtsÕpilasfirmaÕpilasfirmaÕpilasfirma töö läbi õppeaasta (idee ei pea hetkel olemas olema)
Võtan juhendada kõik õpilasfirmad
Mait SamuelPraktiline tööÕpilase enda pakutud teemaKultuur
Mait SamuelUurimistööÕpilase enda pakutud teema
Maret KuuraPraktiline tööKäsitöö - teema võetud!Käsitööga seotud teema. Õpilane valib endale sobiva käsitöö liigi ja teostab selles praktilise eseme.Käsitöö
Maret KuuraPraktiline tööKäsitöö - teema võetud!Õpilane koos juhendajaga otsutab, millise käsitöö liigi õpilane valib ja mida ta teostama asub.Käsitöö
Maret KuuraPraktiline tööKäsitöö - teema võetud!Õpilane koos juhendajaga valivad õpilasele sobiva käsitööteema, milles valmib praktiline ese.Käsitöö
Maret KuuraPraktiline tööMaalimine - teema võetud!Õpilane koos juhendajaga leiab õpilasele sobiva teema, mida ja kuidas maalida.Kunst
Maret KuuraPraktiline tööMaalimine - teema võetud!Õpilane koos juhendajaga valivad õpilasele sobiva teema kunsti vallas.Kunst
Mathias MõttusPraktiline tööHelitehniline teenindamine Tartu Tamme Gümnaasiumis 2024/25 õppeaastalIT ja Meedia
Mathias MõttusPraktiline tööKaasaegse WordPress-veebilehe loomine alustavale või tegutsevale ettevõtteleEt tegemist poleks lihtsalt "tunnis loodud kohvi/kassilehega", siis UPT jaoks sobilik töö sisaldab päris turu-uurinugut, märksõnade analüüsi ja SEO-planeerimist, asjalikku ja toimivat lõpptulemust, mis kõigi eelduste kohaselt läheb ka päriselt käiku. NB: Võtan juhendada töö, kus kokkulepe päris ettevõttega, kes veebilehte vajab, on olemas.IT ja Meedia
Mathias MõttusPraktiline tööMüüki toova e-poe loomine alustavale või tegutsevale ettevõtteleLuuakse e-pood WordPress+Woocommerce. Teema valimise eelduseks on varasem kogemus WordPress veebilehe ehitamisel (veebidisaini kursuse läbimine!). Kuna on väga tähtis, et loodud e-pood läheks ka päriselt käiku, on tarvis eelkokkulepet ettevõttega, et neile e-pood valmistatakse, ning ettevõte peab olema valmis andma omapoolset sisendit (tootepildid, tekstid, hinnad, veebilehe struktuur, tootekategooriad jne).IT ja Meedia
Mathias MõttusPraktiline tööTamme TV saadete tootmine 2024/25 õppeaastalIT ja Meedia
Mathias MõttusPraktiline tööValgustehniline teenindamine Tartu Tamme Gümnaasiumis 2024/25 õppeaastalIT ja Meedia
Piibe LeigerPraktiline tööArvustuse kirjutamine uudisteoseleÕpilane kirjutab arvustuse uudisteose (ilmunud 2014 - 2024) kohta ja esitab selle arvustustevõistlusele.Kultuur
Piibe LeigerPraktiline tööLuule- või novellikogu koostamineÕpilane koostab oma loomingust kogumiku.Kultuur
Svetlana GoidinaPraktiline tööPõgenemistuba matemaatika õppimiseks.Paaristöö.
Svetlana GoidinaPraktiline tööÕpilase enda pakutud teema.Kui sul on midagi huvitavat mõttes, olen abiks.
Tanel LiiraPraktiline tööSuvegiid Tartu Ülikooli Tartu observatooriumisKäesoleva praktilise töö teemaks on kosmoseteaduse populariseerimine, olles 2023. a suvel giid Tartu Ülikooli Tartu observatooriumis, Tõraveres. Giiditöö toimub töögraafiku alusel, mille giidid ise suve alguses koostavad. Giiditöö on tasutatud ja giididega sõlmitakse käsundusleping. Korraga on tööl 2 giidi. Tartu observatooriumi suure teleskoobi torn on kõigile huvilistele avatud N-L kell 11-17.Loodus
Tanel LiiraUurimistööÜlevaade Tartu Ülikooli Tartu observatooriumi teadustegevusestTartu observatooriumis tehakse kosmosteteadust astronoomias, kaugseires ja kosmosetehnoloogia valdkondades. Teadlasi on ca 100. Millega nad igapäevaselt tegelevad?Tehnoloogia
Tanel Liira
Mari Allik
Praktiline tööTÜ Tartu observatooriumi kosmostehnoloogia laborite katsetamise tarkvara parendamine ja edasiarendamineTÜ Tartu observatooriumi kosmostehnoloogia laborite satelliitide testimise tarkvara parendamine. Töö käigus tutvutakse laborite võimalustega testida satelliite, seejärel analüüsitakse olemasolevat tarkvara ja võimalusel asutakse seda arendama, programmeerima. Tööl on kooliväline juhendaja. Töö teema võib töö käigus muutuda.Loodus
Tauno PaltsPraktiline tööEnda valitud tarkvara/riistvara loomineSobivad erinevad tarkvara/riistvara loomisega seotud teemad.IT ja Meedia
Tauno PaltsPraktiline tööEnda valitud tarkvara/riistvara loomineSobivad erinevad tarkvara/riistvara loomisega seotud teemad.IT ja Meedia
Tauno PaltsPraktiline tööEnda valitud tarkvara/riistvara loomineSobivad erinevad tarkvara/riistvara loomisega seotud teemad.IT ja Meedia
Tauno PaltsPraktiline tööEnda valitud tarkvara/riistvara loomineSobivad erinevad tarkvara/riistvara loomisega seotud teemad.IT ja Meedia
Tauno PaltsPraktiline tööEnda valitud tarkvara/riistvara loomineSobivad erinevad tarkvara/riistvara loomisega seotud teemad.IT ja Meedia
Tiiu LäänistePraktiline tööÕpilase valitud teemaTeema, mis on seotud käsitööga või restaureerimisega. Tööga kaasneb ka metoodilise materjali või juhendite tegemine.
Urmas TokkoUurimistööVilistlaste tagasiside oma õppesuunale TTGsKoostada tagasisideküsitlus vilistlaste rahulolu jms uurimiseks oma õppesuunaga TTGs. Leida võimalused küsitluse levitamiseks, vastajate kogumiseks ning analüüsida vastuseid. Sobivad kõik õppesuunad.Loodus
Ülle PuuseppPraktiline tööMatemaatikanädala korraldamine TTG-sErinevate matemaatikaga seotud ürituste ja võistluste korraldamine.
Võib teha grupitööna (kuni 5 õpilast).
Haridus
Ülle PuuseppPraktiline tööÕpilase enda pakutud teemaEelistatud on matemaatikaga seotud teemad, kuid kõik on läbiräägitav. Võib olla nii uurimistöö kui ka praktiline töö.
Ülle PuuseppUurimistööKui ma oleksin matemaatikaõpetaja, siis ...Uurimustöö võib tugineda TTG õpilaste seas läbi viidud küsimustikule, kuidas ollakse rahul matemaatika õpetamisega ning millised on õpilaste ootused seoses matemaatika õpetamisega TTG-s.
Samuti võib võrrelda mõne välisriigi õppemeetodeid Eestis kasutatavate õppemeetoditega.

Video sellest, kuidas me seenel käisime