Ainepass: Geomeetriline jada. Hääbuv geomeetriline jada. Funktsioonid I
Õppeaasta: | 2024/2025 |
Valdkond: | Matemaatika ja infotehnoloogia |
Periood: | 2 |
Aine: | Lai matemaatika |
Nimetus: | Geomeetriline jada. Hääbuv geomeetriline jada. Funktsioonid I |
Õpetaja: | Helgi Suurmets |
Klass: | 11IT, 11TE |
Staatus: | Kohustuslik kursus |
Osalejate kriteeriumid: | Puuduvad. |
Maht: | ca 19 auitoorset tundi |
Eesmärgid: | Eesmärgid on:õpetada õpilastele arvujada mõistet, aritmeetilise jada mõistet, geomeetrilisejada mõistet, nende jadade üldliikme valemit ja n-esimese liikme summa valemit ning valemeid rakendama ülesannete lahendamisel. Selgitada funktsiooni mõistet ning funktsiooniga seotud mõisteid(määramispiirkond, muutumispiirkond, positiivsus- ja negatiivsuspiirkond, funktsiooni nullkohad, funktsiooni kasvamine ja kahanemine ning ekstreemumkohad) ning õpetada funktsiooni uurima |
Õpitulemused: | Kursuse lõpus on õpilane omandanud: geomeetrilisejada mõiste, nende jadade üldliikme valemid ja n-esimese liikme summa valemid ning valemeid rakendama ülesannete lahendamisel. Teab funktsiooni mõistet ning funktsiooniga seotud mõisteid(määramispiirkond, muutumispiirkond, positiivsus- ja negatiivsuspiirkond, funktsiooni nullkohad, funktsiooni kasvamine ja kahanemine ning ekstreemumkohad) ning oskab ilma tuletiseta lihtsamaid funktsiooni uurida |
Sisu lühikirjeldus (ka iseseisev töö): | Kursuse sisuks on omandada : geomeetrilisejada mõistet, nende jadade üldliikme valemi ja n-esimese liikme summa valemi ning valemeid rakendama ülesannete lahendamisel. Selgitada funktsiooni mõistet ning funktsiooniga seotud mõisteid(määramispiirkond, muutumispiirkond, positiivsus- ja negatiivsuspiirkond, funktsiooni nullkohad, funktsiooni kasvamine ja kahanemine ning ekstreemumkohad) ning õpetada funktsiooni uurima |
Hindamine: | Hindamine toimub I perioodil kontrolltööde(tööde)põhjal, mille toimumise ajad on õpilastega kursuse algul kokku lepitud ja kontrolltööde graafikusse kantud . |
Lõpptulemuse kujunemine (ka kooliastme hinne): | Lõpptulemus kujuneb kontrolltööde(tööde) hinnete põhjal, arvestan ka õpilase pidevat arengut, aktiivset tööd tunnis. |
Võlgnevuste likvideerimise võimalused: | Võlgnevusi ja ebaõnnestunud tööd saab parandad järelevastamise tunni ajal või õpetajaga kokkulepitud ajal. Kui õpilane soovib kursuse hinnet parandada/tõsta, siis tuleb teha arvestustöö kogu kursuse jooksul õpitud materjalile |
Õppematerjalid: | 1) L.Lepmann, T. Lepmann, K.Velsker"Matemaatika XI klassile" |