Ainepass: Programmeerimine (3. osa)
Õppeaasta: | 2024/2025 |
Valdkond: | Matemaatika ja infotehnoloogia |
Periood: | 2 |
Aine: | Programmeerimine |
Nimetus: | Programmeerimine (3. osa) |
Õpetaja: | Tauno Palts |
Klass: | 11IT |
Staatus: | Suunakursus |
Osalejate kriteeriumid: | 11IT |
Maht: | 35 tundi |
Eesmärgid: | Programmeerimises edasijõudnud ja süviti huvitatud õpilane koostab miniprojekte kasutades Pythoni erinevaid mooduleid. |
Õpitulemused: |
|
Sisu lühikirjeldus (ka iseseisev töö): | Animatsioonid ja mängud (PyGame) |
Hindamine: | 14 arvestusliku iseseisvat tööd, mis annavad kokku 100 punkti. |
Lõpptulemuse kujunemine (ka kooliastme hinne): | 50-74% - “3” |
Võlgnevuste likvideerimise võimalused: | Hilinenud töö annab 2 nädala jooksul pooled punktid. |
Õppematerjalid: | Tarkvaraarenduse veebiõpik https://web.htk.tlu.ee/digitaru/tarkvara2/ ja https://courses.cs.ut.ee/t/it/Pygame/ |